Usein kysytyt kysymykset
En ole saanut laskuani, miten minun tulee toimia?
Näet laskusi verkkopalvelustamme, johon pääset kirjautumaan verkkopankkitunnuksilla. Lähetämme laskut myös postitse ja lisäksi ne löytyvät sähköisestä OmaPosti-palvelusta, jonka saat käyttöösi postin verkkosivuilla.
Mikäli et siltikään ole saanut laskuasi, otathan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@bluestep.fi.
Suosituimmat kysymykset kategoriasta: Maksut
- Voinko saada laskun e-laskuna?
- Voiko lainan eräpäivää muuttaa?
- Kuinka pitkä laina-aika on mahdollista saada?
- Onko lainoihin mahdollista saada lyhennysvapaata?
- Miksi maksueräni on muuttunut?
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puh: 09 3158 7600
Jos sinulla on kysyttävää lainahakemukseesi liittyen, olethan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen hakemus@bluestep.fi.