Usein kysytyt kysymykset
Miten Bluestep Bank käsittelee reklamaatioita?
Me Bluestep Bankissa haluamme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä tuotteisiimme, palveluihimme ja meillä saamaansa palveluun. Siksi mielipiteesi on meille tärkeä.
Lue täältä lisää reklamaation tekemisestä ja muutoksenhausta.
Suosituimmat kysymykset kategoriasta: Tietoa Bluestep Bankista
- Tarjoatteko palvelua vain suomeksi?
- Miten Bluestep voi myöntää lainaa, vaikka sain kielteisen lainapäätöksen muilta pankeilta?
- Voinko asioida toisen henkilön puolesta hänen laina-asioissaan?
- Miten Bluestep Bank torjuu rahanpesua ja terrorismin rahoittamista?
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Puh: 09 3158 7600
Jos sinulla on kysyttävää lainahakemukseesi liittyen, olethan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen hakemus@bluestep.fi.